55

25maj10

Nej. Snarere tværtimod. Jeg lider af overdreven begejstring for alting med dertilhørende angst for at gå glip af noget. Ind imellem er det faktisk næsten et problem, for jeg vil det hele og samtidig vil jeg også meget, meget gerne være bedst til alt, hvad jeg gør.

Man skal ikke have en phd i psykologi for at regne ud, at det bunder i, at jeg blev voldmobbet i folkeskolen. Hvis alting er perfekt, er der ikke noget at sætte en finger på, og så har de andre ingen skyts at kaste med.

Men når den forklaring er givet, vil jeg ikke tørre af på fortiden, at jeg kun gider beskæftige mig med ting, jeg er god til. Jeg skal kunne se mig selv placeret et sted i toppen inden for overskuelig fremtid; ellers mister jeg interessen.

Jeg dækker naturligvis over denne karakterbrist med masser af ligegyldighed, der skal få min omverden til at tro, at jeg er helt, helt tilbagelænet og cool.

Hvilket er SÅ løgn!

Hvilket af dine karaktertræk forsøger du at skjule, nummer 56?

No Responses Yet to “55”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

