66

12jun10

Jeg har mistet min far, men jeg savner ham ikke rigtig. Hvis jeg skal være helt ærlig, er jeg ind imellem glad for, at han ikke er her mere. Jeg skammer mig over at føle sådan, men min far var af og til svær at omgås.

Min mor vil jeg komme til at savne, når hun dør. Hun er familiens bindeled, og jeg frygter, at sammenholdet ruster bort, når hun ikke er her mere. Tabet af hende forekommer mig uvirkeligt; Jeg tror ikke rigtig på, at det sker. Men en dag sker det.

Umiddelbart prikker tanken til en afgrundsdyb angst, men jeg har heller ikke nogen anelse om, hvad der venter på den anden side af hendes dødsfald, og ukendte situationer kan være de mest skræmmende.

Hvilken situation vil du helst ikke ud i, nummer 67?

No Responses Yet to “66”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

